» » » » » Forex Ek-Gelir midir Yoksa Meslek mi ?

Cümleten herkese Selamun Aleykum : )
Uzun Zamandır blogumda yazı paylaşmıyordum. işten güçten vakit kalmıyor hatta o kadar ki metatrader programını acmayalı 2 hafta oluyor :(   ama artık yazmaya çalışacağım.
 Forex  internette gördüğümüz , sosyal medyada karşılaştığmız reklamlarla hep ek gelir olarak lanse edilmeye calışılan bir yatırım aracı olarak gösterilmiştir. nitekim de doğrudur. Çalışan İnsanlar için aylık 500 $ rahat bir şekilde kazanabilecekleri bir ortam. fakat bu şekilde işlem yaparken insanlar cok fazla risk alıyor elindeki parasını bile batırabiliyor.  forex oynamak zaten risk onu biliyoruz fakat biz risklerimizi minimuma kazançlarımızı ise maksimum yapma derdindeyiz. bunun için ise kafamda bir takın sorular oluştu. daha çok kazanmak için ne yapılması gerekiyor. düzenli ve istikrarlı bir şekilde iyi paralar nasıl kazanabiliriz. bu sorunun cevabını aramaya başladım. aklıma ilk gelen şey ise eger ben şu işten ciddi miktarlarda paralar kazanmak istiyorsam bu yaptıgım yatırımları bir meslek gibi görüp oturup evimde sadece forex ile ilginmemin gerektiğini düşündüm. cünkü aksi takdirde forex den kazanabilecek olduğunuz para çok düşük meblalardır ve calıştıgınız için iş yerinizde oldugunuz için belkide benim gibi sizde zarara ugrayacaksınız. işlem yaptıınız parite siz calışrken terse gidecek sinyallei degişek fakat siz ekran başında olmadıgınız için bunları fark edemeyeceksiniz. günün yorgunluğu yetmiyormuş gibi birde eve gelip bari forex ten 3-5 kuruş bişeyler gelseydi diyeceksiniz  metatrader bir acacaksınız zarar dasınız bunların hepsi forexi ek gelir olarak görüp bilgisayrın başında olmasamda işlem yapabildigim için para kazanıyorum nasıl olsa düşünce ile iş yaptıgımızdan kaynaklanıyor. kısa bir süre önce forex aracı kurumumdaki paramı cektim cünkü artık amatör bir şekiilde oynamamaya karar verdim. yapacak oldugum şey sermaye biriktirmek ve düzün bir sistem ve strateji ile yola bu şekilde devam etmek benden son olarak sizlere tavsiyem eger işlemdeyken işe gidiyorsanız işlemlerinizi kapatın aksi taktirde istenmeyen sonuclarla karşılaşabilirisiniz.

Yazan: İbrahim Kayadibi
          Bir trader

About ibrahim kayadibi

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply